Mass media a evoluat de-a lungul timpului odată cu tehnologia, pana in prezent fiind cunoscute 7 canale:
- printul: cărți, ziare, reviste, etc. canal media care a apărut in secolul 15
- inregistrarile: inregistrari pentru gramofon, casete, cd-uri, DVD-uri secolul 19
- Cinematograful 1900
- Radioul 1910
- Televiziunea 1950
- Internetul 1990
- Telefoanele mobile 2000
Si in curând si realitatea augmentata.
O serie de campanii reusite pot sa ne ajute sa intelegem cum poate fi folosită realitatea augmentata in promovarea in mass media:
- Penningtons:
-McDonald's:
-Unilever:
Produsele augmentate pot in sfarsit sa indeplineasca fanteziile cumparatorilor.
- printul: cărți, ziare, reviste, etc. canal media care a apărut in secolul 15
- inregistrarile: inregistrari pentru gramofon, casete, cd-uri, DVD-uri secolul 19
- Cinematograful 1900
- Radioul 1910
- Televiziunea 1950
- Internetul 1990
- Telefoanele mobile 2000
Si in curând si realitatea augmentata.
O serie de campanii reusite pot sa ne ajute sa intelegem cum poate fi folosită realitatea augmentata in promovarea in mass media:
- Penningtons:
-McDonald's:
-Unilever:
-Starbucks:
-Cartea "This Dark Endeavour" :
Produsele augmentate pot in sfarsit sa indeplineasca fanteziile cumparatorilor.