Lefter Radu | Specialist SEO

Magazinele de realitate augmentata umplu spatiul din loturi vacante

Spatii urbane goale din China sunt folosite de companii pentru mobile commerce cu scopul de a spori vanzarea de alimente


Realitatea augmentata este folosita intr-un mod unic in China pentru a transforma loturi vacante intr-un spatiu mult mai practic, profitand de aceasta sansa pentru a vinde alimente.

Aceste spatii sunt de obicei o problema pentru orase din intreaga lume, insa tehnologia ar putea schimba asta


In timp ce unele orase rezolva problema acestor spatii permitandu-le gradinarilor urbani sa-si practice arta, China ofera celui mai mare site e-commerce de alimente posibilitatea de a folosi aceste locatii pentru a crea magazine virtuale de realitate augmentata. Acest proiect masiv va avea loc in orase din intreaga tara.

Supermarketurile prin realitate augmentata vor fi deschise de YiHaoDian in multe orase chinezesti


Aceste magazine nu vor include elemente de constructie traditionale. De fapt, vor aparea 1000 de magazine alimentare prin realitate augmentata in China fara sa fie nevoie de cladiri propriu-zise. Fiecare dintre magazine, dintre care unele erau deja create la sfarsitul lui 2012, sunt vizibile doar prin tehnologia AR si aplicatia potrivita.

Folosind aplicatia Android sau iPhone a supermarketului, orice utilizator de smartphone sau tableta poate vedea magazinele care ocupa aproape 400 de metri patrati. Folosindu-se de dispozitive in aceste locatii, clientii pot profita de aceasta oportunittae de m-commerce si pot cumpara oricare dintre cele aproape 1000 de produse alimentare care vor fi apoi livrate intr-o zi sau doua la adresa precizata.

Toate magazinele de realitate augmentata se gasesc pe loturi vacante in zone pe care magazinele alimentare la considera importante, in orase precum Beijing, Shanghai, Guangzhou si Shenzhen. Desi aceste magazine sunt fara precedent prin folosirea realitatii augmentate, magazine similare de m-commerce pe baza de coduri QR au aparut in toata lumea, de la Statele Unite si Marea Britanie pana in Singapore si Coreea.

Aceste magazine virtuale de realitate augmentata sunt de asemenea unice prin faptul ca nu se afla in statii de metrou sau alte zone cu mult trafic, ci umplu spatiile urbane goale care ar contine cladiri daca ar fi folosite.

Sursa: qrcodepress.com