Audi recurge la realitatea augmentata pentru publicitate
Desi
realitatea augmentata este mai mult folosita in proteze si ca o tehnologie
cheie pentru sisteme computerizate purtabile, ea ramane o unealta de marketing
puternica care continua sa aiba un efect puternic asupra consumatorilor din
intreaga lume. Realitatea augmentata este o unealta ideala pentru publicitatea
mobila datorita naturii sale interactive. Deoarece numarul de consumatori cu
smartphone-uri si tablete este in crestere, tot mai multe companii incearca sa
adopte si sa foloseasca realitatea augmentata in scopuri de marketing. Audi
este una dintre aceste companii.
O campanie de marketing atrage atentia spre modelul R8 V10
Audi
a lansat o noua campanie de marketing pentru modelul R8 V10. Campania se
numeste "Evolutie la exterior, revolutie in interior" si foloseste
realitatea augmentata pentru a oferi clientilor o privire fugara la noul
vehicul al companiei. Kristian Dena, manager de comunicare nationala pentru
Audi UK, declara ca realitatea augmentata deschide portile spre o noua lume de
posibilitati publicitare, permitandu-i producatorului auto sa ia legatura cu
consumatori care au devenit dependenti de dispozitivele lor mobile.
Audi face echipa cu Blippar
Pentru
aceasta campanie, Audi s-a asociat cu Blippar, un dezvoltator de varf al
aplicatiilor de realitate augmentata. Cateva experiente digitale au fost
incorporate in diversele postere si reclame tiparite care sunt folosite pentru
campanie. Aceste experiente pot fi accesate prin smartphone-uri si tablete
echipate cu aplicatiile de realitate augmentata de la Blippar. Stagiile
initiale ale campaniei ofera consumatorilor accesul la videouri care atrag atentia
asupra designului si indica performanta noului R8 V10.
Publicitatea prin realitatea augmentata atrage producatorii auto
Audi
nu este primul producator auto care foloseste realitatea augmentata pentru
publicitate. Anul trecut, Toyota a folosit deasemenea tehnologia pentru a le
permite consumatorilor un test drive virtual al unuia dintre vehiculele lor
performante. De obicei, campaniile de publicitate prin realitate augmentata au
tendinta sa atraga multa atentie din partea consumatorilor cu cunostinte tech
care sunt impresionati de interactivitatea tehnologiei. Audi se asteapta sa starneasca
multa valva prin noua sa campanie de realitate augmentata.
Sursa: qrcodepress.com