Lefter Radu | Specialist SEO

Audi foloseste realitatea augmentata pentru o noua campanie publicitara

Audi recurge la realitatea augmentata pentru publicitate

Desi realitatea augmentata este mai mult folosita in proteze si ca o tehnologie cheie pentru sisteme computerizate purtabile, ea ramane o unealta de marketing puternica care continua sa aiba un efect puternic asupra consumatorilor din intreaga lume. Realitatea augmentata este o unealta ideala pentru publicitatea mobila datorita naturii sale interactive. Deoarece numarul de consumatori cu smartphone-uri si tablete este in crestere, tot mai multe companii incearca sa adopte si sa foloseasca realitatea augmentata in scopuri de marketing. Audi este una dintre aceste companii.

O campanie de marketing atrage atentia spre modelul R8 V10

Audi a lansat o noua campanie de marketing pentru modelul R8 V10. Campania se numeste "Evolutie la exterior, revolutie in interior" si foloseste realitatea augmentata pentru a oferi clientilor o privire fugara la noul vehicul al companiei. Kristian Dena, manager de comunicare nationala pentru Audi UK, declara ca realitatea augmentata deschide portile spre o noua lume de posibilitati publicitare, permitandu-i producatorului auto sa ia legatura cu consumatori care au devenit dependenti de dispozitivele lor mobile.

Audi face echipa cu Blippar

Pentru aceasta campanie, Audi s-a asociat cu Blippar, un dezvoltator de varf al aplicatiilor de realitate augmentata. Cateva experiente digitale au fost incorporate in diversele postere si reclame tiparite care sunt folosite pentru campanie. Aceste experiente pot fi accesate prin smartphone-uri si tablete echipate cu aplicatiile de realitate augmentata de la Blippar. Stagiile initiale ale campaniei ofera consumatorilor accesul la videouri care atrag atentia asupra designului si indica performanta noului R8 V10.

Publicitatea prin realitatea augmentata atrage producatorii auto

Audi nu este primul producator auto care foloseste realitatea augmentata pentru publicitate. Anul trecut, Toyota a folosit deasemenea tehnologia pentru a le permite consumatorilor un test drive virtual al unuia dintre vehiculele lor performante. De obicei, campaniile de publicitate prin realitate augmentata au tendinta sa atraga multa atentie din partea consumatorilor cu cunostinte tech care sunt impresionati de interactivitatea tehnologiei. Audi se asteapta sa starneasca multa valva prin noua sa campanie de realitate augmentata.

Sursa: qrcodepress.com