Lefter Radu | Specialist SEO

IBM lanseaza o experienta de cumparaturi bazata pe realitatea augmentata

Producatorul de tehnologie a lasant un software care ajuta consumatorii sa descopere produsele de care au nevoie

O noua aplicatie pentru smartphone a fost lasata care foloseste realitatea augmentata pentru a-i ajuta pe cumparatori sa obtina informatii detaliate despre produsele pe care le vad in magazine doar prin simpla scanare a ambalajelor cu smartphone-ul.

Acest software a devenit disponibil pentru prima data in Mare Britanie si va fi disponibil in curand in Statele Unite

Conform managerului pentru poriecte de cercetare IBM, Amnon Ribak, pozitionat in Haifa, Iarael, aceasta noua aplicatie va fi vanduta mai intai in magazine pentru a fi incorporata in programe de loialitate pentru clienti. IBM a etichetat aplicatia Asistentul de Cumparaturi prin Realitate Augmentata. Intra in functiune atunci cand rafturile unui magazin sunt scanate de client folosindu-se de propriul smartphone.

Aplicatia de realitate augmentata este capabila sa recunoasca ambalajul produselor de pe raft

O data ce aplicatia de realitate augmentata a recunoscut pachetul, cauta informatia relevanta legata de produs intr-o baza de date de tip cloud. Prezinta apoi clientului o eticheta pe ecranul telefonului care ofera cumparatorului informatii relevante despre acel produs. Daca clientul alege sa atinga eticheta de pe ecran, are acces la si mai multa informatie. De exemplu, ar putea vedea pretul produsului in marimi diferite sau ar putea afla valoarea nutritionala a unor alimente.
Intregul produs de realitate augmentata functioneaza prin recunoasterea ambalajului acelui produs. Aceasta inseamna ca nu este nevoie de scanarea unui cod de bare sau a unei etichete NFC. Camera dispozitivului este atintita spre ambalaj in timp ce aplicatia ruleaza si informatia este oferita automat.
Aceasta aplicatie de realitate augmentata a fost anuntata prima data de IBM in iulie 2012. Lansarea ei a fost anuntata acum de catre companie pentru prima data si a avut loc la expozitia numita CeBIT. Ribek a explicat ca aplicatia asistentului de cumparaturi poate observa produsele de care este interesat un anumit consumator pentru a putea apoi face mai multe recomnadari. De xemplu, daca un cumparator pare a fi interesat de produse fara grasime, aplicatia poate evidentia aceasta caracteristica intr-un produs scanat de acea persoana.


Sursa: qrcodepress.com