Lefter Radu | Specialist SEO

Realitatea augmentata castiga teren in industria auto

Realitatea augmentata ar putea fi o noua trasatura a automobilelor in viitor

Realitatea augmentata este vazuta de obicei ca o unealta folositoare in marketing sau divertisment. Tehnologia este capabila de a aduce continut digital vietii, permitandu-le utilizatorilor de tablete si smartphone-uri sa acceseze acest continut oriunde s-ar afla. Atat in marketing cat si in industria de divertisment, realitatea augmentata a castigat laude datorita abilitatii sale de a suprapune continut digital peste mediul din lumea reala. Aceasta capacitate a tehnologiei a captat atentia industriei auto si multi producatori auto sunt de parere ca realitatea augmentata ar putea fi de mare folos soferilor.

Harman prezinta un parbriz high tech

Firma de tehnologie Harman a inceput sa prezinte noile sale parbrize cu realitate augmentata pentru vehicule. Firma a dezvoltat deasemenea un sistem de afisaj heads-up augmentat care ofera soferilor o multime de informatii prin afisaje digitale. Sistemul ofera informatie sub forma unei proiectii pe parbriz. Proiectia este astfel creata incat sa nu obtureze vederea soferului spre drum si ofera informatii privind viteza, distanta parcursa, data si ora si incorporeaza chiar si masurarea combustibilului. Sistemul actioneaza deasemenea ca un serviciu GPS dinamic.

Sistemul ofera informatii valoroase soferilor

Pe langa ca ofera soferilor informatii digitale, sistemul de realitate augmentata de la Harman faciliteaza de asemenea apelurile telefonice sub forma unui sistem de apelare hands-free care permite soferilor sa pastreze contactul cu prietenii si familia. Sistemul evidentiaza deasemenea posibile pericole pentru sofer folosind afisaje digitale pentru atragerea atentiei. Harman e de parere ca o asemenea componenta ar putea sa-i ajute pe soferi la evitarea accidentelor daca acestia respecta informatia oferita prin sistemul de realitate augmentata.

Industria auto isi arata interesul in realitatea augmentata

Cativa producatori auto si-au aratat un interes puternic in realitatea augmentata. Toyota planuieste sa incorporeze tehnologia in viitoare autoturisme, insa eforturile sale vor fi in cea mai mare parte concentrate pe folosirea tehnologiei in scopuri de divertisment. Honda si-a exprimat de asemenea entuziasmul privind realitatea augmentata si posibilele ei folosiri ca unealta de navigare. Multi producatori auto sugereaza ca tehnologia ar putea fi un mod viabil de a oferi soferului informatii vitale fara sa-I forteze sa-si ia ochii de la drum.



Sursa: qrcodepress.com