Viitorul comertului mobil ar putea fi influentat de realitatea augmentata
Comertul
mobil devine o practica foarte importanta pentru consumatori. Tot mai multi
oameni cer posibilitatea de a cumpara produse prin dispozitivele mobile si
aceste dispozitive devin pentru cumparatori unelte tot mai folositoare de
cercetare a produselor. Pe masura ce comertul mobil devine tot mai folosit,
capacitatile tehnologiilor interactive au parte de tot mai multa atentie, dupa
cum este cazul realitatii augmentate. Realitatea augmentata incepe sa joace un
rol foarte important in felul in care oamenii cumpara online folosindu-se de
dispozitive mobile.
O aplicatie le permite utilizatorilor sa testeze produsele inainte se le cumpere
Augment,
o noua aplicatie mobila pentru platformele Android si iOS se foloseste de
realitatea augmentata pentru a-i ajuta pe consumatori sa vizualizeze cum vor
arata produsele in casele lor. Folosind aplicatia Augment, consumatorii pot
gasi online produse care ii intereseaza si pot opta pentru o pozitionare 3D a
acestor produse in propria casa. Imaginea digitala este suprapusa peste mediul
din lumea reala si poate fi ajustata de catre utilizator pentru a gasi cel mai
bun amplasament pentru produs.
Realitatea augmentata folosita in industria de moda
Desi
Augment se concentreaza in mare parte asupra mobilei, realitatea augmentata a
fost folosita si in alte sectoare de comert in trecut. De exemplu, tehnologia a
fost folosita in industria de moda pentru a arata cum le vor veni hainele
cumparatorilor. Camere de proba virtuale se folosesc de aceasta tehnologie si
le permit clientilor sa gaseasca articole de imbracaminte de care sunt
interesati si sa suprapuna reprezentari virtuale ale acestor haine peste
corpurile lor pentur a vedea cum vor arata.
Tehnologia interactiva ar putea face comertul mobil mai atragator
Realitatea
augmentata ar putea juca un rol major in viitorul comertului mobil, de vreme ce
tehnologia permite o interactivitate sporita intre consumatori si produsele
care ii intereseaza. Posibilitatea de a testa un produs inainte de a-l cumpara
este foarte importanta pentru multi consumatori. Realitatea augmentata ar putea fi deasemenea
o unealta de cautare foarte puternica care le va furniza consumatorilor un mod
mai dinamic de a gasi informatii despre anumite produse.
Sursa: qrcodepress.com