Realitatea augmentata apare in revista Mercedes-Benz
Industria
revistelor este unul dintre putinele sectoare din industria tipografica care
si-a continuat activitatea relativ bine de la aparitia tehnologiei mobile.
Revistele continua sa fie foarte populare iar cele care si-au pierdut
popularitatea au recastigat-o prin introducerea editiilor digitale. In multe
cazuri, editiile digitale au salvat revistele de la disparitie, permitandu-le
sa continue si in versiunile tiparite. Revista Mercedes-Benz va primi in curand
un design nou care o va face mult mai interactiva decat concurentii ei, fara sa
devina insa complet digitala.New Media Publishing doreste o modernizare a popularei reviste
Daimler,
compania mama a Mercedes-Benz, crede ca a venit timpul sa modernizeze revista
producatorului auto. Astfel, New Media Publishing, editorul indelungat al
revistei Mercedes-Benz, a fost insarcinat cu crearea unei imagini noi pentru
revista. Revista va avea deasemenea mai mult continut in sectiile de arta si
lifestyle. Una dintre cele mai ambitioase inovatii va fi, totusi, realitatea
augmentata.
Revista va fi caracterizata de continut digital atragator
New
Media Publishing planuieste sa introduca trasaturi de realitate augmentata in
noul design al revistei sale. Tehnologia va fi folosita pentru a oferi continut
digital atragator pentru utilizatorii de tablete si smartphone-uri. Anumite
articole si poze din revista vor contine experiente de realitate
augmentata. In unele cazuri, activarea
acestor experiente cu telefonul mobil va porni un video care va putea fi
suprapus peste revista insasi.
Realitate augmentata continua sa castige sprijin in industria tipografica
Revista
Mercedes-Benz nu devine in intregime digitala, insa se asteapta ca realitatea
augmentata sa o ajute sa atraga atentia unei noi generatii de clienti. New
Media Publishing nu este primul editor care foloseste realitatea augmentata. In
trecut, tehnologia a mai fost folosita pentru a da un nou avant publicatiilor
aflate in criza.