Lefter Radu | Specialist SEO

Revista Mercedes-Benz este redefinita prin realitatea augmentata

Realitatea augmentata apare in revista Mercedes-Benz

Industria revistelor este unul dintre putinele sectoare din industria tipografica care si-a continuat activitatea relativ bine de la aparitia tehnologiei mobile. Revistele continua sa fie foarte populare iar cele care si-au pierdut popularitatea au recastigat-o prin introducerea editiilor digitale. In multe cazuri, editiile digitale au salvat revistele de la disparitie, permitandu-le sa continue si in versiunile tiparite. Revista Mercedes-Benz va primi in curand un design nou care o va face mult mai interactiva decat concurentii ei, fara sa devina insa complet digitala.

New Media Publishing doreste o modernizare a popularei reviste

Daimler, compania mama a Mercedes-Benz, crede ca a venit timpul sa modernizeze revista producatorului auto. Astfel, New Media Publishing, editorul indelungat al revistei Mercedes-Benz, a fost insarcinat cu crearea unei imagini noi pentru revista. Revista va avea deasemenea mai mult continut in sectiile de arta si lifestyle. Una dintre cele mai ambitioase inovatii va fi, totusi, realitatea augmentata.

Revista va fi caracterizata de continut digital atragator

New Media Publishing planuieste sa introduca trasaturi de realitate augmentata in noul design al revistei sale. Tehnologia va fi folosita pentru a oferi continut digital atragator pentru utilizatorii de tablete si smartphone-uri. Anumite articole si poze din revista vor contine experiente de realitate augmentata.  In unele cazuri, activarea acestor experiente cu telefonul mobil va porni un video care va putea fi suprapus peste revista insasi.

Realitate augmentata continua sa castige sprijin in industria tipografica


Revista Mercedes-Benz nu devine in intregime digitala, insa se asteapta ca realitatea augmentata sa o ajute sa atraga atentia unei noi generatii de clienti. New Media Publishing nu este primul editor care foloseste realitatea augmentata. In trecut, tehnologia a mai fost folosita pentru a da un nou avant publicatiilor aflate in criza.