Ochelari digitali de realitate augmentata produsi de Vuzix
Vuzix
tocmai au dezvaluit ultima oferta in domeniul ochelarilor de realitate
augmentata prin lansarea modelului Star 1200XLD. Printre caracteristicile de
realitate augmentata identificate in acest ultim model se numara senzori de detectare
motorie 3DOF si o camera de rezolutie HD care permite dispozitivului sa
recunoasca si sa depisteze obiecte in lumea reala. Aceasta camera permite
continutului tridimensional, generat de computer sa fie suprapus peste imaginea
lumii reale.
Codurile QR sunt scanate zilnic de 3 milioane de americani
Centrele
de cercetare Arbitron si Edison au publicat rezultatele unui nou studiu care
precizeaza ca codurile QR sunt folosite frecvent de un mare numar de americani
detinatori de smartphone-uri. Studiul a descoperit ca in SUA, aproximativ 21%
dintre utilizatorii de smartphone-uri au scanat coduri QR cel putin o data in
viata lor. Studiul a dezvaluit deasemenea ca 25% dintre consumatori au accesat
cupoane folosindu-se de telefonul mobil.
Plata prin dispozitivele mobile este in crestere, dar la fel sunt si grijile legate de securitate
Expertii
din industrie gasesc ca in timp ce tehnologia mobila devine tot mai populara,
grijile privind securitatea informatiilor individului devine deasemenea o
problema tot mai serioasa. Securitatea ramane una dintre cele mai mari
provocari in ceea ce priveste industria platilor prin dispozitive mobile iar
expertii sugereaza ca informatia financiara a unei persoane ar putea fi supusa
riscului de furt sau de exploatare datorita lipsei de informare in ceea ce
priveste securitatea mobila. Consumatorii de tehnologie mobila sunt sfatuiti sa
ia pasii necesari pentru a-si proteja smartphone-urile si tabletele, descarcand
aplicatii anti-virus si anti-malware.
Codurile QR isi pierd din importanta in anunturile din reviste
Conform
ultimelor rezultate ale unui studiu Nellymoser, codurile QR pierd teren in
industria tipografica. Nellymoser a descoperit ca codurile QR in sine au pierdut
teren in reclamele tiparite. Codurile nu mai sunt vizibile in 80% dintre
reclamele din reviste iar reprezentarea lor in aceasta industrie a scazut la
70%.
Realitatea augmentata s-ar putea sa fie o unealta puternica pentru industria de jocuri si divertisment
Mind
Commerce a publicat un nou raport care priveste situatia realitatii augmentate
in industriile de jocuri si de divertisment. Conform raportului, realitatea
augmentata devine mai proeminenta in spatiul telefoniei mobile decat oriunde
altundeva deoarece dispozitivele mobile sunt deseori folosite pentru jocuri si
alte activitati de relaxare. Dezvoltatorii de jocuri si de filme se
concentreaza pe folosirea tehnologiei pentru a descoperi noi cai de a atrage
consumatorii intr-un mod dinamic.
Sursa qrcodepress.com