Lefter Radu | Specialist SEO

Ultimele noutati despre comertul electronic mobil


Ochelari digitali de realitate augmentata produsi de Vuzix

Vuzix tocmai au dezvaluit ultima oferta in domeniul ochelarilor de realitate augmentata prin lansarea modelului Star 1200XLD. Printre caracteristicile de realitate augmentata identificate in acest ultim model se numara senzori de detectare motorie 3DOF si o camera de rezolutie HD care permite dispozitivului sa recunoasca si sa depisteze obiecte in lumea reala. Aceasta camera permite continutului tridimensional, generat de computer sa fie suprapus peste imaginea lumii reale.

Codurile QR sunt scanate zilnic de 3 milioane de americani

Centrele de cercetare Arbitron si Edison au publicat rezultatele unui nou studiu care precizeaza ca codurile QR sunt folosite frecvent de un mare numar de americani detinatori de smartphone-uri. Studiul a descoperit ca in SUA, aproximativ 21% dintre utilizatorii de smartphone-uri au scanat coduri QR cel putin o data in viata lor. Studiul a dezvaluit deasemenea ca 25% dintre consumatori au accesat cupoane folosindu-se de telefonul mobil.

Plata prin dispozitivele mobile este in crestere, dar la fel sunt si grijile legate de securitate

Expertii din industrie gasesc ca in timp ce tehnologia mobila devine tot mai populara, grijile privind securitatea informatiilor individului devine deasemenea o problema tot mai serioasa. Securitatea ramane una dintre cele mai mari provocari in ceea ce priveste industria platilor prin dispozitive mobile iar expertii sugereaza ca informatia financiara a unei persoane ar putea fi supusa riscului de furt sau de exploatare datorita lipsei de informare in ceea ce priveste securitatea mobila. Consumatorii de tehnologie mobila sunt sfatuiti sa ia pasii necesari pentru a-si proteja smartphone-urile si tabletele, descarcand aplicatii anti-virus si anti-malware.

Codurile QR isi pierd din importanta in anunturile din reviste

Conform ultimelor rezultate ale unui studiu Nellymoser, codurile QR pierd teren in industria tipografica. Nellymoser a descoperit ca codurile QR in sine au pierdut teren in reclamele tiparite. Codurile nu mai sunt vizibile in 80% dintre reclamele din reviste iar reprezentarea lor in aceasta industrie a scazut la 70%.

Realitatea augmentata s-ar putea sa fie o unealta puternica pentru industria de jocuri si divertisment

Mind Commerce a publicat un nou raport care priveste situatia realitatii augmentate in industriile de jocuri si de divertisment. Conform raportului, realitatea augmentata devine mai proeminenta in spatiul telefoniei mobile decat oriunde altundeva deoarece dispozitivele mobile sunt deseori folosite pentru jocuri si alte activitati de relaxare. Dezvoltatorii de jocuri si de filme se concentreaza pe folosirea tehnologiei pentru a descoperi noi cai de a atrage consumatorii intr-un mod dinamic.  

Sursa qrcodepress.com