Intreaga industrie ar putea fi revolutionata prin aceasta noua tehnologie mobila
Realitatea
augmentata este inca la inceput, insa incepe sa-si croiasca drumul in reclamele
pe mobil si alte produse cerute de consumatori.
Aplicatii popularizeaza din ce in ce mai mult aceasta tehnologie
Tot
mai multe companii folosesc realitatea augmentata din perspectiva lor proprie,
furnizand aplicatii cu diverse caracteristici si posibilitati. Printre ele,
Aurasma este un lider de piata, desi multe altele isi fac aparitia tot timpul.
Realitatea augmentata are abilitatea unica de a aduce la viata continutul din lumea reala
Aplicatia
Aurasma permite utilizatorului sa-si indrepte smartphone-ul sau tableta la o
pagina optimizata si sa obtina multa informatie in plus. De exemplu, un nou
numar al revistei Popular Science din Statele Unite a afisat, folosind aceasta
aplicatie, un clip in care diversi inventatori isi discutau inventiile.
Aceasta
indica, la un nivel tot mai crescut, ca realitatea augmentata are un impact tot
mai mare asupra viitorului industriei tipografice. O alta revista, GQ, a
folosit realitatea augmentata pentru a aduce la viata pe coperta ei un articol
despre Tim Tebow, un fotbalist american.
Cand
dispozitivul mobil era indreptat spre poza lui Tebow, se activa un clip despre
acesta si alte comentarii pe care le facuse la o conferinta de presa. Intr-una
din cele mai recente numere ale revistei se putea activa, deasemenea, o poza a
unui cub Rubik, care se ridica din pagina si cu care utilizatorul putea
interactiona.
Acest
fel de folosire a realitatii augmentate indica doar inceputul valorii si
potentialului acesteia. Acestea sunt numai indicii asupra a ceea ce va putea fi
posibil prin folosirea ei pe masura ce se face tot mai cunoscuta si firmele de
publicitate incep sa-I testeze capacitatile.
Sursa: qrcodepress.com