Lefter Radu | Specialist SEO

Un studiu despre realitatea augmentata arata ca jocurile pot ajuta la retinerea informatiei

Un studiu recent din Singapore sugereaza noi metode de folosire a AR pentru a ajuta clientii sa retina detalii

O echipa de cercetatori de la Universitatea Nationala din Singapore a publicat rezultatele unui studiu care arata ca participantii la test au afisat o retentie a informatiei crescuta dupa ce au jucat un joc prin realitatea augmentata.

Jocul a fost jucat pe un iPad si participantii au fost studenti de la un liceu

La studiu au participat 36 de studenti de la Liceul Unu. S-a aratat ca dupa ce tinerii au jucat jocul s-a inregistrat o imbunatatire a retentiei de informatie de 22%.

Experienta de realitate augmentata s-a bazat pe un capitol de istorie din programa scolara

Capitolul a fost incorporat in jocul de realitate augmentata de pe tableta care fusese proiectat astfel incat sa aduca la viata informatia. Studentii au putut dupa aceea sa-l acceseze si sa interactioneze cu diverse elemente.
Jocul de realitate augmentata se numea "Planul Jackson". Titlul a fost pus in cinstea Locotenentului Phillip Jackson, arhitectul urban al lui Sir Stamford Raffles. In 1882, a creat un plan al raului Singapore care se afla la baza intrigii aplicatiei.
Un cercetator de la centrul de cercetare Keio-NUS numit Raymond Koh a explicat cum "Locotenentul Jackson a proiectat un plan de segregare a imigrantilor. Ne-am inspirat din activitatile acelor oameni din acea epoca pentru a stabili povestea si structura jocului."
Testul a presupus expunerea elevilor la un fragment dintr-o harta a vechiului doc Boar Quay. Li s-a cerut sa descopere elementele lipsa din harta. Erau nevoiti sa organizeze si sa analizeze informatia pe care o obtineau astfel incat sa descopere cine a furat harta in jocul de realitate augmentata. De-a lungul acestu proces, elevii s-au folosit de aplicatie si de tehnologia de realitatea augmentata pentru a invata istorie si pentru a ajunge la solutie.


Sursa: qrcodepress.com