Un studiu recent din Singapore sugereaza noi metode de folosire a AR pentru a ajuta clientii sa retina detalii
O
echipa de cercetatori de la Universitatea Nationala din Singapore a publicat
rezultatele unui studiu care arata ca participantii la test au afisat o
retentie a informatiei crescuta dupa ce au jucat un joc prin realitatea
augmentata.
Jocul a fost jucat pe un iPad si participantii au fost studenti de la un liceu
La
studiu au participat 36 de studenti de la Liceul Unu. S-a aratat ca dupa ce
tinerii au jucat jocul s-a inregistrat o imbunatatire a retentiei de informatie
de 22%.
Experienta de realitate augmentata s-a bazat pe un capitol de istorie din programa scolara
Capitolul
a fost incorporat in jocul de realitate augmentata de pe tableta care fusese
proiectat astfel incat sa aduca la viata informatia. Studentii au putut dupa
aceea sa-l acceseze si sa interactioneze cu diverse elemente.
Jocul
de realitate augmentata se numea "Planul Jackson". Titlul a fost pus
in cinstea Locotenentului Phillip Jackson, arhitectul urban al lui Sir Stamford
Raffles. In 1882, a creat un plan al raului Singapore care se afla la baza
intrigii aplicatiei.
Un
cercetator de la centrul de cercetare Keio-NUS numit Raymond Koh a explicat cum
"Locotenentul Jackson a proiectat un plan de segregare a imigrantilor.
Ne-am inspirat din activitatile acelor oameni din acea epoca pentru a stabili
povestea si structura jocului."
Testul
a presupus expunerea elevilor la un fragment dintr-o harta a vechiului doc Boar
Quay. Li s-a cerut sa descopere elementele lipsa din harta. Erau nevoiti sa
organizeze si sa analizeze informatia pe care o obtineau astfel incat sa
descopere cine a furat harta in jocul de realitate augmentata. De-a lungul
acestu proces, elevii s-au folosit de aplicatie si de tehnologia de realitatea
augmentata pentru a invata istorie si pentru a ajunge la solutie.
Sursa: qrcodepress.com