Tesco lanseaza o noua campanie de realitate augmentata
Compania
britanica Tesco a lansat o noua initiativa care va folosi realitatea augmentata
pentru a atrage clienti. Firma va introduce tehnologia de realitate augmentata
in trei dintre magazinele sale din Marea Britanie, sperand sa creeze o
experienta de cumparaturi pe canale multiple pentru clientii care sunt
interesati in linia sa de haine F&F.
Realitatea augmentata nu va fi singura tehnologie interactiva pe care
compania o testeaza pentru noua sa campanie, insa va fi probabil una dintre
cele mai de succes.
Vor fi disponibile cabine de proba cu realitate augmentata
Tesco
va folosi realitatea augmentata pentru a crea oglinzi "magice".
Acestea sunt pur si simplu ecrane mari care folosesc o camera echipata cu un software
de recunoastere a imaginilor. Cand un client interactioneaza cu aceste oglinzi,
pot alege sa rasfoiasca printr-o larga varietate de haine si sa probeze,
intr-un sens digital, aceste haine. Realitatea augmentata este folosita pnetru
a suprapune aceste articole de imbracaminte peste reflectia unui client,
dandu-le astfel o idee despre cum vor arata imbracati cu hainele respective.
Tesco creeaza un manechin virtual
Tesco
va folosi deasemenea si manechine digitale. Manechinul va avea o reprezentare
fizica in lumea reala, insa va fi animat printr-o serie de holograme de
realitate augmentata. Modelului i se va da si personalitate prin inregistrari
audio cu care clientii vor putea interactiona. Elementele de realitate
augmentata ale manechinului vor crea o experienta mai animata, manechinul fiind
proiectat sa interactioneze cu mediul inconjurator pentru a aatrage atentia
clientilor.
Tehnologia continua sa aduca inovatii in lumea comertului
Realitatea
augmentata a avut deja intrebuintari in comert, mai ales in ceea ce priveste
moda. Cabinele de proba digitale devin un fenomen tot mai proeminent deoarece
atrag clientii pentru un timp indelungat si ii ajuta sa se hotarasca sa cumpere
un produs.
Sursa: qrcodepress.com