Lefter Radu | Specialist SEO

Optimizarea unui catalog prin realitatea augmentata



Asa arata un cataloge augmentate cu realitatea augmentata.

Putem sa vedem produsele alaturi de butonul care ne conduce la pagina de unde ele se pot cumpara. Se pot adauga de asemenea butoane pe website sau care sa conduca la pagina de facebook. cumparaturile se pot face mult mai rapid fara sa fim nevoiti sa deschidem site-ul separat, alegem produsul pe care vrem sa-l achizitionam, apasam butonul adauga in cos si vom fi condusi spere pagina de unde se poate achizitiona. putem reveni pentru a adauga si alte produse sau pentru a intra pe pagina care ne intereseaza.

Realitatea augmentata sporeste semnificativ utilitatea cataloagelor de cumparaturi si a revistelor de prezentare. Oamenii sunt tot timpul in cautarea produselor de care au nevoie si o revista sau un catalog tiparit sunt mai la indemana decat varianta online. Ramane insa problema tranzactiei propriu-zise care este facuta mai accesibila prin realitatea augmentata.

Utilizatorul de smartphone sau de tableta are o alta perspectiva asupra produselor, le vede mai atragatoare si ii este mai usor sa le cumpere. Aportul realitatii augmentate poate fi si unul informational, spatiul tiparit poate fi utilizat cat mai economic dar, o data ce a fost optimizat virtual, poate contine foarte multa informatie.



1 comments:

Write comments
Mariana Dumitrascu
AUTHOR
delete

In legatura cu realizarea unui astfel catalog de produse, va rog sa ma contactati la adresa de email lasata in formular. Multumesc!

Reply
avatar